דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למצוא רואה חשבון טוב? 

מאת    [ 23/12/2009 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 3979 פעמים ]

רבים מאיתנו חשבו כבר מזמן לעשות את הצעד, יש כאלו שכבר עשו וכאלה שחייבים, כי זה חלק מדרישות המקצוע. להיות עצמאי. אבל מי שהחליט להיות אדון לעצמו, חייב רואה חשבון כדי לא לטבוע בין דפי מס ההכנסה והביטוח הלאומי. ותהליך איתור רואה חשבון הוא לא דבר פשוט. אז איפה מחפשים? ברשת.

כל רואה חשבון אפשר למצוא באינטרנט

טוב, יש כאלה שעד היום לא החליטו שהגיע הזמן להקים אתר אינטרנט ראוי, אז אותם אולי לא תמצאו. אבל זה הפסד שלהם. כשכל לקוח יכול למצוא בדקה עשרות רואי חשבון ולבחור בשירותיו של מי מהם יחפוץ, רואה חשבונות שלא יהיה מקוון- יפגע רק בעצמו.

ריענון קצר, למי שלא זוכר מה תפקידו של רואה חשבון

כל אדם עצמאי או ארגון, זקוקים לשירותיו של רואה חשבון, כדי לארגן את עניין ההוצאות וההכנסות והעבודה מול שלטונות המס. התפקיד נקרא לעיתים גם יועץ מס, משום שהוא האיש איתו כדאי לדון בענייני מיסים, משכורות, תיאום מס, עלות העסקת עובדים וכדומה. פתחת עסק חדש? אתה מתחיל לעבוד עם חשבוניות? מזל טוב. עכשיו הגיע הזמן למצוא אדם אמין וטוב שיטפל לך בעניין החשוב באמת- הכסף שלך.

אחריות רואה חשבון היא רחבה וכוללת תחומים רבים. זהו האדם שמייצג את הלקוח שלו מול מס ההכנסה והמוסד לביטוח לאומי, דואג שלא יחרוג מסך ההוצאות וההכנסות שבהן התחייב לעמוד וגם מחלק הרבה 'טיפים' לגבי הצעד הנכון והמשתלם ביותר לעשות מול שלטונות המס. ראיית חשבון היא דבר בעל משקל רב בהתנהלות הארגון או האדם העצמאי.

איך מוצאים רואה חשבון באינטרנט?

הכי פשוט כמובן הוא להקליד את רצף המילים רואה חשבון במנוע החיפוש. אבל, היום ישנם כלים נוספים למציאת רואי חשבון טובים. מספר אתרים מציעים מעין מנוע חיפוש קטן, בעזרתו ניתן למצוא רואה חשבונות לפי שמו, ההתמחות שלו או מקום מגוריו. ישנם אתרים המתפקדים כאינדקסים, שם תמצאו מאגרים שלמים של משרדי רואה חשבון.

אבל איך אדע שבחרתי רואה חשבון אמיתי?

נכון, האינטרנט הוא מקום והזדמנות מפתה להרבה נוכלים. לכן, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לפגוש את רואה החשבון לפני שהתחלתם לעבוד איתו. מעבר לכך, תוכלו לדעת בקלות עוד לפני הפגישה האם זהו רואה חשבונות אמיתי, על ידי פנייה או בדיקה מול מועצת רואי החשבון ולשכת רואי החשבון בישראל. כך תהיו בטוחים שאתם לא טועים.

למי שעדיין לא בטוח - היתרונות בחיפוש רואה חשבון באינטרנט

מאות מיליוני אנשים כנראה לא טועים ואם הם מוצאים את כל מה שהם צריכים באינטרנט, כדאי גם לכם. וזה נכון גם לגבי איתור רואה חשבון. האינטרנט חוסך מכם את הבירורים והטלפונים המתישים, הטרטור בין משרדי רואה חשבון וגם אי נעימות- לא מתאים לכם המשרד שבדקתם? זה בסדר, הוא אפילו לא יודע שחשבתם עליו. תוכלו לברר פרטים על עשרות רואי חשבון. אם מישהו לא נראה לכם, כל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט לסגור את האתר שלו. זהו.

להיות רואה חשבון באינטרנט

הופה... ידענו שזה לא יחמוק מעיניכם. הרי ברגע שמקלידים את צירוף המילים ראיית חשבון ודומותיה, מופיעים הרבה אתרים שמציעים לכם לבצע הנהלת חשבונות בעצמכם. אם העסק שלך קטן ולא מגלגל מיליונים (וגם לא עשרות אלפים), זה פיתרון שכדאי לשקול. בנפחים גדולים יותר, האמינות והניסיון של רואה חשבון לא יכולים להיות מוחלפים בדבר. ובינינו, לא כדאי לכם להסתכן כאן.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי הפצת מאמרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב